Blog Archive

20101214

2011.


cepat cepat la datang bha. banyak benda aku mau buat dengan kau ni. aku harap kau x mengecewakan aku ya. aku mau kau jadi antara tahun yang paling best dalam hidup ku. tahun 2010 ne banyak kenangan pahit. so, 2011 ne bagi yang manis manis lagi bha ya? jangan buat aku sedih lagi. aku mau buat family, kawan kawan and my boyfie happy. speak about boyfie, aku x sabar juga mau tunggu dia datang. aku tak mau dia jauh lagi. sebab bila kami berjauhan, macam2 dia buat. geram. macam mau cucuk guna jarum matanya. alaaa, couple yang dekat dekat pun boleh curang, apalagi yg berjauhan kan? aku mahu kami balik macam dulu. selalu happy, jarang gaduh. eee, rindu la dengan semua tu. memang banyak yang berlaku tahun ne, sudah la kami jauh. tapi aku anggap semua ni dugaan dalam hubungan kami. aku harap semua tu tidak akan berulang lagi. well, sapa juga mau sia2 kan hubungan selama 2 tahun lebih ni kan? banyak benda yang sudah kami lalui sama sama. aku try untuk lupakan semua kesalahan yang dia penah buat dengan aku. memang susah, tapi x salah untuk mencuba kan? you lose nothing when u try ryte? lagipun aku tahu bila dia sudah dekat dengan aku, semuanya oke juga tu. harap harap semua berjalan dengan lancar .

lets start back at z-e-r-o =)
ily!

No comments:

Post a Comment