Blog Archive

20101229

jalan jalan dengan kawan lama dan kawan baru.

aku happy sangat sangat sebab dapat jumpa kawan kawan lama. shane, aleep, zul. yang tak bestnya san tak dapat join sebab ada hal. but its okay la. lagipun lama lagi dia di kk. so masih ada banyak masa lagi untuk jumpa dia. my besties efah, azry and marcus, iqa pun join sebab kebetulan dorang cuti. jarang sudah dapat jumpa dorang sebab bz dengan kerja masing masing. aku jak lagi yang tiada kerja ne. jealousnya. huhu.

penat but fun juga la kemarin tu. sapa juga tak penat dari pagi sampai malam jalan. padahal tiada juga pegi mana mana. di Centre Point jak satu hari. kami pegi bowling, k-box, main game. yang paling best marcus belanja t-shirt GIORDANO. nda tau demam apa budak tu belanja aku, efah dengan azry. anyway, thanks ya. next time, aku belanja kau lagi. tapi boxer jak la. sebab aku belum kerja lagi, tunggu la kalau aku ada kerja sudah k.

erm..malas mau cerita panjang panjang. as usual, picture taking =)


BOWLING ;
                                         shane                  iqa                   efah                  marcus


azry . me . iqa


efah . azry . iqa . marcus


                                                                         zul & shane

FUN SQUARE (GAMES) ;


efah . me . shane . zul . aleep

K-BOX ;

azry . marcus . iqa



aleep . efah


zul . aleep .shane . efah . marcus

SHOPPING ;

giordano t-shirt.
thanks marcus. favourite colour, yellow. love it =)









No comments:

Post a Comment