Blog Archive

20101216

kahwin

sweet kan gambar di atas tu? one day, aku mau kahwin juga macam yang digambar tu. aku mau rasa apa sebenarnya marriage tu. aku mau ada baby lepas tu dorang panggil aku 'mummy'. aku mau rasa jadi wife orang. tapi at the same time aku takut juga. well, banyak betul orang bercerai lepas jak kahwin. aku pun x tahu apa sebabnya dorang boleh cerai. palis palis. oh God, don't let that happen to me. i want to build a happy family. aku harap aku dapat husband yang sayang aku, yang sanggup jaga aku, yang selalu ada bila aku perlu dia. dan yang paling penting husband yang faithful. siapa juga mahu kena kasih madu kan? please la ya guys. aku tahu masih awal untuk cakap pasal marriage ne, but x salah if kita buat persediaan awal awal ryte? bukan sebab x sabar, but everyone memang ada dreams tersendiri kan. sama la juga macam aku. and aku berharap sangat dia lah yang aku kahwin nanti. amen. i really love him, hope that after this nobody will ruin our relationship again , as well as him, hope he can behave himself and will not repeat , repeat and repeat the same mistake again. it's difficult to fall in love with others again. not that easy.

No comments:

Post a Comment