Blog Archive

20101215

last day of school ='(

tadi last paper for spm and that's mean aku bukan bergelar budak sekolah lagi secara officially. aku rasa happy sebab aku tidak perlu lagi fikir dua kali mau pergi skul atau tidak setiap pagi, aku tidak perlu wake up early & set alarm almost everyday, aku tidak perlu gosok baju sekolah lagi setiap malam, aku tidak perlu lagi susun buku setiap malam, aku tidak perlu lagi takut untuk pergi skul sebab tidak siap homework, aku tidak perlu tidur dalam kelas lagi waktu subjek yang membosankan, aku tidak perlu lagi dengar cikgu merepek & marah marah . oh my gawsh, i'm gonna miss all that honestly. aku akan rindu bergelak ketawa dengan kawan kawan di sekolah, mengumpat cikgu ( sorry ya cikgu ) , aku akan rindu untuk ambil exam , aku akan rindu makan di kantin sekolah..aishhhh semua la. naa , sekarang baru ingat balik semuanya. tapi memang happy dan menyedihkan bila ingat balik semua tu. but what to do ryte? aku kena terima hakikat yang aku ne akan beralih ke alam dewasa tidak lama lagi. so, aku kena pandai urus diri , sebab bila bila boleh kena pinang. haha. gatal. erm. . so, hidup mesti teratur dan dirancang dengan sebaik-baiknya kan. let's start with a new page with my sweetheart nelson .

btw, here are some photos that were captured just now :)


our friendship rings [me, efah,azry, marcus]


our signature. hee~ funny.


with my bestie, efah =)
efah, ziela & me =)

me and efah posed in the school toilet =p

not yet ready to jump. heee~

No comments:

Post a Comment