Blog Archive

20110107

aku rindu dia.



aku benci apabila perasaan rindu sudah mula menguasai diri. aku lemah. aku kalah dengan perasaan aku. aku sunyi. aku benci sebab aku tak dapat melepaskan rindu dengan dia. aku benci sebab dia jauh dari aku. aku perlu dia setiap saat dalam hidup aku. aku tak sanggup lagi berjauhan. aku tak sanggup kehilangan dia lagi. aku perlu dia. aku tak peduli dengan pandangan orang lain tentang hubungan kami. hanya kami berdua saja tahu apa yang sebenarnya kami lalui. orang suka, aku jawab thank you. orang benci, aku jawab fuck you. ehh aku tak lah sejahat itu. aku akan tetap jawab thank you. masing masing mempunyai pandangan dan hak masing masing untuk membuka mulut. aku tak boleh pegi tutup mulut semua orang satu per satu. aku mesti terima dengan fikiran dan hati yang terbuka. be a professional one right?

heart, cepat cepat la datang. miss you sooooooo much =(

No comments:

Post a Comment