Blog Archive

20110124

hari ni.


hari ni aku jadi anak mama yang baik. awal pagi lagi aku sudah bangun. itu pun sebab aku terbangun. tapi aku masih rasa aku jadi anak yang baik hari ni. sebab sejak habis sekolah aku tak pernah rasa 'pagi'. setiap kali bangun mesti tengah hari. biasa lah kalau bujang.

okay sambung. aku mandi awal untuk temankan mama pegi JPN urus surat lahir adik adik aku. *anak yang baik kan mandi awal awal. aku tak tahu berapa kali sudah surat lahir ni kena tukar terus. maklum lah sekarang ni banyak betul om om  beli surat lahir dari orang lain supaya dorang pun jadi warganegara. mau juga bha. kalau om tu, om la bha.. so kerajaan decide untuk menukarkan semua surat lahir yang lama kepada yang baru. lincah lah otak kerajaan ni. tabik juga lah.

yang aku tak puas hati, time di pejabat tu. terpaksa ambil nombor after that tunggu giliran. punya lah terseksa. aku bukan mau cakap apa lah. macam macam bau ada. masam manis pahit semua pun ada. sudah lah guna aircond. memang kick lah wey. bau bauan tu buat aku moody. cipet betul -.- macam jak lah deodoran tu mahal betul mau dibeli.

apa apa pun hari ni tetap best lah. sebab banyak bercerita dengan mama. jalan jalan dengan mama. syokkkk =)

No comments:

Post a Comment