Blog Archive

20110130

hidup aku, keputusan aku. mulut zip ketat ketat.

one hundred and seventy eight 

zaman sekarang makin banyak manusia yang penyibuk. mungkin sebab sekarang ni susah mau cari kerja kan. sebab tiada kerja lah dorang jadi penyibuk. ada juga penyibuk yang tak sedar diri. diri sendiri tak urus mau sibuk urus hidup orang lain. ni jenis orang yang tak tahu malu lah ni. sudah habis menyibuk hidup orang lain, terus pergi sebar macam macam fitnah. babi memang begitu. so tak payah hairan lah.

"kau tak menyesal ka balik dengan dia?"

"alaaaaaaaaa. kena kasi main jak kau tu."

"kenapa terima dia balik?"

sebab aku cinta dia. by the way, yang kau sibuk kenapa? kau perfect ka? tiada cacat celah? kalau kau jawab ya, sini aku bagi penampar. jangan banyak mulut bila kau tak pernah bagi aku satu karung beras. okay? thanks.


No comments:

Post a Comment