Blog Archive

20110113

SANDAKAN the city of nature =)

aku sekarang berada di sandakan. aku orang sabah, tapi baru dua kali melangkah kan kaki di bandar ne. aku suka tempat ne sebab suasana di tempat ne sangat lah aman. bandar ne diwarnai dengan warna hijau. sedap mata memandang. best la stay di sini. kurang pencemaran. boleh pegi sepilok tengok orang utan, taman buaya pun ada. memang enjoy la juga.

di sebalik kebaikan tu, mesti ada keburukan kan. okay. mari meluahkan perasaan. sandakan tiada mall mall yang besar. aku rindu centre point, suria sabah. lepas tu tiada traffic jam. aku rindu mau duduk lama lama dalam kereta, bejam jam baru sampai di rumah. pelik? aku memang suka dengan traffic jam. yang paling teruk line di sini betul betul macam babi. i mean line broadband. aku terpaksa menahan nafsu, perasaan dan hati sebab tak boleh online. pegal, marah, sedih, semua pun ada. tak da guna bawa lappy pegi sini. hari hari terpaksa tidur awal. grrr. babi.

i miss kota kinabalu :/

No comments:

Post a Comment