Blog Archive

20110114

tak tau apa erti malu. talam tiga muka.


aku tak tahu apa lagi mau cakap pasal budak hingusan ne. okay. biar aku terus terang. perempuan ne sebenarnya ex-girlfriend adik aku. actually dari awal lagi aku memang tak senang dengan perangai budak ne. bukan mau menjatuhkan reputasi nya, tapi memang kebenaran. aku tak mau sebut satu satu apa yang dia sudah pernah buat. dia sudah puas hancurkan hubungan aku dengan adik aku, yang paling worst bila dia campur tangan dalam hubungan aku dengan boyfriend aku sendiri. rasa macam mau pegi letak banyak banyak cili dekat mulut dia lepas tu hiris hiris bibir dia. mau kata kurang kasih sayang, macam tak juga. mustahil la anak tunggal tak kena beri perhatian yang maksimum kan? bodoh la perempuan ne. habis kena bolos duit adik aku. semua duit adik aku pun dia mau conquer. kau fikir adik aku cop duit ka? kau fikir adik aku husband kau sudah? perkara yang paling bodoh, tak guna lutut sebelum berfikir bila dia curang then kedapatan. tak mau mengaku lagi. terang terang bukti tu ada di depan mata. dengan tak tahu malu, dia text adik aku, "ajar sedikit kakak kau tu" . im like, what the fuck you bitch? kalau pmr straight A's tak apa juga. bila aku text dia, dia reply. sok sok kuat. the time when i call her, tak mau jawab la plak. then i call her sister, rupanya kakak dia pun tak tahu hal sebenar. pandai putir belit cerita lagi si bitch tu. but in the end muka dia yang kena arang sendiri. sangat lah bodoh perempuan ne. the moral value is, guna la otak kau untuk berfikir sebelum buat something. bukan lutut. pegi la kau berdamping dengan lelaki pujaan hati kau tu. jangan mau buat muka seposen pegi merayu rayu dengan adik aku lagi. aku sapu tahi babi dekat muka kau baru tau. kita tengok kalau lelaki tu boleh buat pengorbanan yang sama dengan apa yang adik aku sudah buat.

dear bro, be strong. ur family and friends will always be by yourside. love ya.

No comments:

Post a Comment