Blog Archive

20110207

don't mess up with them.


fazriza hani hamzah. nama manja hunny. tapi dia tak manja. dia gedik. aku sayang sangat dengan bitch ni. kami memang banyak persamaan. sama sama gendut, sama sama mulut laser, sama sama kuat makan. dari tiada bulu hingga berbulu, kami still stick together. even though kami jauh, it is still just the same. remain unchange lah orang bilang. orangnya kuat macam john cena. i mean, hati dia. sudah banyak kali jatuh, tapi masih kukuh berdiri dengan megah. berat badan masih stabil, senyuman masih lebar, makian tak berkurang. be strong ya syg? jangan sedih sedih terus. i know you can. love youuuu sampai masuk kubur. 




nurhuzraifah atika. panggil efah. orangnya macam beruk. ehh tidak. salah. dia keturunan memeng *kucing*. aku sayang dia sebab dia minta puji. baru kenal setahun lebih tapi macam sudah lama kenal. first time aku jumpa dia aku cakap dia ni sombong. sebab jelingan dia bukan alang alang. gila ehh. dia jadi hyper kalau makan chocolate terlampau banyak. kalah orang mabuk. tak tipu. hatinya kuat juga tapi at one point dia akan menangis bila dia betul betul tak tahan. cepat mengeluarkan air. bukan air apa, tapi air mata. asal ada problem, dia selalu ada. macam kebetulan la plak. jangan lupa kawan ya kalau sudah kahwin. love you sooo much efah 



azry chau chung san. just call him azry. budak pandai yang teramat sangat pandai. tapi dia bukan nerd. dulu dia benci aku sebab dia cakap aku bising dalam kelas. banyak pot pet pot pet. but now, everything had changed. tak lebih tak kurang dari best friend. susah mau nampak dia sedih sebab dia suka simpan masalah dia sendiri. hatinya juga sukar untuk dijangka. one day dia mau jadi jutawan. i'm sure you will be one of them azry. thanks for always being there for me =) friends forever okay? 



marcus yong. musuh ketat aku. yang paling best pasal dia ni, dia suka belanja orang. sama macam azry, budak pandai tapi pemalas. but i'm sure result SPM dia mesti meletup punya. suka cakap besar. trip. borro. ahhh, semua lah. kalau pasal perempuan dia number 1 tapi yang peliknya dia cakap dia masih single. menghairankan. tak kisah pun. yang penting kau jangan lupa aku dengan efah kalau kau ada chicks sudah. ya ya ya? thanks for everything bro! ;) 



suzanalyn doket. even though kita berjauhan macam mana pun, aku tetap tak lupa kau. aku still sayang kau. you are still the best in my heart. take care of yourself. sorry sebab kita tak dapat rapat macam dulu lagi. ingat lagi ka kita selalu kena panggil kembar? i miss that time. sighh. urmm. sorry kalau aku tak jadi kawan yang terbaik untuk kau, but i really miss you so much. hope you won't forget me len.  i love youuu banyak banyak sayang. 





No comments:

Post a Comment