Blog Archive

20110223

I know that i am not guilty. & i am truly sorry if you think that I am.



honestly, tak pernah wujud dalam kamus hidup aku & langsung tiada niat mahu memalukan sesiapa dalam blog aku. sudah juga namanya blog, tempat untuk meluahkan semua jenis perasaan. dari yang sedih, gembira, marah, teruja & macam macam lagi.

mana mana entri yang ada dalam blog biarlah mati sampai di situ saja. sudah baca, sila letakkan fullstop. cukup sampai level itu. i mean level hanya sebagai seorang pembaca & bukannya sebagai pengkritik mahupun pengulas. kalau sudah terasa, terpulang lah. siapa pakai perfume, dia lah yang wangi. lagipun selama aku ada blog, aku tak pernah spesifikkan nama sesiapa even aku marah & benci orang tu sampai ke liang lahad bumi.

blog aku, privacy aku. so please, please & please hormat privacy aku tu. tak pernah terlintas di fikiran aku mau buat iklan macam di tv3 untuk mengempen & suruh semua rakyat Malaysia, rakyat Indonesia & even rakyat Bangladesh baca setiap post yang ada dalam blog aku. so, no worries kepada mereka yang terasa.

Tuhan hanya bagi aku satu hati untuk menjaga berjuta hati yang lain, sama seperti orang yang lain. aku perlu ambil berat hati & perasaan perents aku, siblings, kawan kawan yang hargai aku & of course my beloved nelson. tapi itu bukan bermaksud aku perlu jaga kesemua hati yang wujud dalam dunia ni sebab sometimes aku sendiri menaikkan bendera putih sebagai tanda aku give up untuk sentiasa faham hati & perasaan orang lain. but i've tried my very best, sedaya upaya aku untuk menjaga hati setiap orang yang aku kenal, orang yang ikhlas berkawan dengan aku. *bukan golongan adam & hawa yang suka back stab*

as a conclusion, *macam buat karangan SPM lah pulak*
i admitted that me-so-not perfect & yeah clearly i knew that I stand proudly for who I am. & i am so sorry to whoever i have hurt before. & the most important, i thank all those people who love to slander me. i can't do anything to change other's thoughts & feelings towards me. as nelson always reminds me that, "jangan balas kejahatan dengan kejahatan. if you think that you are right, just stay calm." i will do that & thanks for the precious words darl. it really gives me more strength to face all this =')

so i hope after this everything gonna be alright. whatever happen, i will always pray to God for what is the best for me & let He do the rest. May God bless you.

No comments:

Post a Comment