Blog Archive

20110225

Tag from Yaya, Farhah & Hunny.



nine things you wish you could say to nine different people ; 
  • don't ever leave me again.
  • mak, boleh ka jangan marah terus?
  • najib, cepat cepat lah kau arahkan orang bawahan mu tu kasi keluar result T.T
  • jangan kuat makan nanti jadi macam fei mao.
  • jangan suka fitnah orang, ndak bagus.
  • sampai bila kau mau sedar?
  • please take care of her.
  • jangan suka mainkan hati orang lain.
  • bauk badan mu

eight things about yourself ;
  • suka lawan cakap mamak & boypreng
  • mulut laser
  • benci dengan semua jenis bulu bili bolo yang wujud di badan ni
  • boleh menelan semua jenis makanan 
  • hati aku hanya ada satu, so aku cinta satu orang jak
  • aku bukan jenis yang lupa kawan
  • easy to forgive , but hard to forget.
  • sama macam huny, banyak fatty acids & short tapi saya putih.
seven things that cross your mind a lot ;

  • harap harap Nelson Gerald Chow ndak curang lagi
  • berharap SPM result ndak hangkang & meletup even ndak belajar *mimpi -,-
  • kenapa aku belum ada cita-cita ni?
  • bila aku kahwin? dengan?
  • earn money with my own sweat
  • bila sudah banyak fulus nanti, mau bawa mama travelling around the world
  • macam mana cara aku mati nanti *harap harap bukan dengan cara yang tragis

six things you wish you never did ;
  • not serious time SPM *oh fuggggs 
that's all that i can think about for now.  yang lain tu sensetip.


five things you always have with you ;
  • handphone lempar anjing
  • wallet
  • handbag
  • my rings *friendship & couple rings
  • watch
four bad habits ; 
  • boros
  • sometimes makan ikut nafsu atas alasan mulut mau mengunyah
  • suka cari gaduh dengan boypreng lepas tu minta pujuk
  • pandai lawan kalau kena marah oleh mamak *ndak la jugak sampai tarik rambut
three favourite memories ;
  • 18.08.2008 (the day when i accept nelson as my official boyfriend) *sekarang kahwin sudah pun 
  • 14.02.2009/2010 (valentine's day)
  • whenever i am with him & my family

two things you want to do before you die ; 
  • travel around the world especially ROME
  • ask for forgiveness from everyone if possible

one confession ; 
  • aku mau dengan dia sampai mati.


No comments:

Post a Comment