Blog Archive

20110303

ANNOYING.



* perempuan yang suka menayang buntutnya yang tepos & jalan mendada bila berjalan. ingat kau cekci ka jalan begitu? perghh.

* perempuan yang buat lelaki tu macam baju. hari ni jalan dengan si A, esok jalan dengan si B. lusa jalan dengan si C. ingat kau BERITNEY SEPIARS mau sapu semua lelaki? 

* perempuan yang senang ter-connect. bluetooth connection dia tersangat hyperaktif. asal jak lelaki mengurat sikit, terus gelabah macam ada penyakit parkinson & sibuk mau bagitau satu dunia yang ada lelaki minta number fon dari dia. padahal ramai lagi perempuan yang mengalami situasi yang sama dengan dia tapi tak juga sampai mau heboh heboh. 

* perempuan yang tak tahu malu. "eh, fashion apa yang kau pakai ni?, peliknya." lepas tu mata siap menjeling lagi *mata dia sedap dicucuk guna lidi cucuk sate* but then on the next week, dia pulak yang ikut ikut cara cara kita berpakaian. punya lah kau.

* perempuan yang suka bergedik dengan boyfriend orang lain. rasa macam mau buat flying kick macam yang jackie chan selalu buat tu dekat muka dia. 

* perempuan yang suka tunjuk lagak. depan member suka berlagak kuat macam THE HULK. "bro, minta sebatang rokok kau tu" start lah sudah tu tunjuk hebat. sekali tengok guna lighter pun tak pandai, pegang rokok pun belum pass lagi. cissss. bagi makan kasut baru tau.




No comments:

Post a Comment