Blog Archive

20110413

aku bukan budak nakal lah.



ya,  PLKN aku ditempatkan di kumpulan 3. macam hampir semua kawan aku dapat masuk kumpulan 2. aku jak t'off side. kenapa? nama aku macam budak nakal kah? perghhh -,- 

menurut surat khabar tamil, kumpulan 3 ni biasanya dianggotai oleh geng bas sekolah. err i mean geng budak nakal. aku tak tahu lah kalau betul atau tak. even kumpulan 10 wujud pun aku tak mau pergi. kenapa juga mau paksa paksa orang ni? gigit lah telinga orang yang pilih nama aku masuk PLKN ni. 

aku rela tiga hari di penjara daripada berkurung di kem hutan tebal selama tiga bulan tu. sudah lah handphone kena ambil. tak boleh sudah makan mcD. tak boleh main DDR. lepas tu kalau di sana MESTI bangun awal lepas tu kawad kaki lepas tu mandi lumpur lepas tu masuk hutan lepas tu menangis lima baldi sebab rindu keluarga lepas tu facebook jadi sarang mak bapak datuk anak cucu cicit ular sebab tak boleh online. sumpah boleh gali kubur sendiri.

jadi jadi jadi aku decided mau pergi medical check up sebab sebab sebab aku tak mau pergi PLKN tu lah. tak main rasuah okay. aku memang ada banyak penyakit yang  kronik. antaranya sesak nafas bila tak online satu hari. jadi jangan paksa aku pergi PLKN tu lagi ya? byeeeee.

No comments:

Post a Comment