Blog Archive

20110520

first time drifting. err, i mean driving. not bad! :)


225675_221392871211471_100000222782460_1060887_6359758_n_large

p/s  ; post kali ni agak panjang. tiada sebarang paksaan untuk membaca nya :)

hari ni aku bangun awal.*perlu kah bagitau? sebab mau jalan lah. first tu kami singgah di sekolah tercinta sebab kawan aku nurhuzraifah atikah binti abdul rahman yang bakal jadi usahawan minta teman untuk pergi minta cop paling mahal dari pengetua sekolah kerana esok dia akan ke Uitm untuk melanjutkan pelajarannya manakala azry chau chung san yang bakal menjadi doktor pula pergi ambil gaji dia. *skema nya -,- masa di sekolah terjumpa dengan cikgu2 yang sporting berabis & sangat fofular dengan tagline 'ce citer ce citer' iaitu cikgu siti kisni, cikgu madznah & cikgu dewi. sampai sekarang cikgu dewi menagih untuk belanja dia makan nasi ayam cp. don't worry cikgu. saya bukan omong kosong saja. rm2.80 jak pun nasi ayam cp. cikgu boleh order dua sekali. HAHA :D *gerenti cikgu tagih lagi ni kalau dia baca -,-


lepas jak dari sekolah terus kami pergi makan nasi lalap di warung jawa, alamesra dekat 1b. sumpah sedap sampai menjilat jari kaki. sampai mandi keringat satu baldi. sampai meleleh leleh air mata sebab lada dia cukup 'kaw kaw'. mantap gitu loh. grr. nampak macam aku syok sendiri cakap benda tu sedap. bagus kamu rasa sendiri lah kalau mau rasa aura sebenar nasi lalap tu. ngaummmm. ada gambar nasi lalap ni aku curi dari miss google. tapi rasanya tengok gambar belum cukup memadai. rasa sendiri baru mantaps.

 nasi lalap. *lapar :(

okay stop pasal makanan. ingat sikit perut mu tu ya diane. after isi perut pergi bank islam sebab dua kawan aku tu mau open accout untuk elaun dorang di U nanti. kalau dapat elaun tu transfer lah pergi akaun bank aku sikit. well, sharing is caring dude! don't cha eva forget that haha ;)

aku terpaksa tinggal kan dua kuli aku tu err i mean dua kawan aku tu di bank islam sebab masa tidak mengizinkan. pukul 3 tu aku perlu ke litar memandu untuk belajar drifting. eh i mean belajar memandu. so aku dengan boyfie aku bergerak ke litar tetapi malangnya saya lewat setengah jam. janji pukul 3 petang tapi sampai pukul 3.30 petang. *lewat sebab kami singgah di mcD sebab perut aku menangis minta beli ice-cream. & yeah, for the first time aku drive. tutor cakap "goooood girl, you are a fast learner. we can settle everything today" dia cakap aku ni macam sudah pernah drive kereta di jalan raya. *wattheeee? nampak lori limpas pun aku takut. but it's a good compliment anyway. thanks uncle tutor! haha. tambah semangat lah driving ni. haha. dalam dua jam tu aku sudah di ajar untuk tukar gear, naik bukit, parking, & keluar pergi jalan raya. punya lah bikin takut. sudah lah muka orang di jalan raya tu semua kencang macam sepuluh hari ndak makan sebab aku block jalan dorang. *so whatttt? aku ada lesen L ya., i'm with my tutor. they can't do anything! HAHA :D ohya, tadi terjumpa dengan fatin afiqah di litar & tutor said she was a fast learner too. congrats to you too girl :)


by the way, thanks to my hippo sebab teman aku pergi driving lesson tadi selama dua jam walaupun hanya setengah jam dia memberi tumpuan kepada aku dan satu setengah jam lagi tidur dalam kereta sambil b'aircond sebab terlampau bosan tengok aku bawa kereta mati enjin terus. i love you lah bebeh :)


tunggu aku dapat lesen P ya? HAHA :D



No comments:

Post a Comment