Blog Archive

20110516

my new babyyyy.



dompet aku & dia. 


beg vintage konon.

hari tu aku pergi shopping dengan dia di 1 borneo. kali ni turn aku lagi untuk belanja dia. mana tahan dia terus yang belanja aku. err memang lama sudah aku mau beli wallet roxy. sampai terbawa dalam mimpi. haha. & then dia ni pun mau ikut2 aku beli wallet. alasan dia untuk minta beli wallet baru cukup munasabah. dia cakap wallet dia bauk asam sudah. buruk lah. apa lah. so aku belikan lah dia wallet quicksilver tu. & guess what? wallet dia lebih mahal daripada wallet aku -,- tapi tak apa lah. once in a blue moon jak pun aku belanja dia. 

then jalan2 pergi kedai lain ternampak satu beg tu. sumpah memikat hati. so beli jak lah. nanti susah lagi mau tidur malam. after that kami pergi makan di sushi king. dia cakap dia mengidam mau makan sushi. *macam balik2 juga dia mengidam -,- 

petang dia kami pergi tg aru makan durian. aku bayar rm62 untuk duah buah durian yang kecil. siapa suruh juga gatal betul mau makan durian time2 bukan musim durian. alasan aku, nanti accident sebab kempunan. 

now ; 
wallet mahal, tapi kering kontang. habis duit. -___________-

No comments:

Post a Comment