Blog Archive

20101222

gaduh

Couple fighting
GADUH. benda yang paling aku x suka. tak kira la gaduh dengan boyfie, family or friends. x suka sangat. bagus mati kalau bergaduh jak terus. tak aman dunia joo. erm.. jom cerita pasal gaduh dengan boyfie. hal gaduh ne is not a big deal actually. perkara biasa bagi orang yang bercinta. mana lah best kalau semua benda pun manis jak kan. mesti ada pahit juga. biar sedikit. not often yaa. sometimes perkara kecil boleh jadi besar. bila bergaduh ada juga yang sampai break sebab dua dua keras macam batu. erm honestly, bila bergaduh dengan dia, aku jarang mau mengalah. nda tau la kenapa. tapi itu memang aku. but the best thing is, *bangga diri kejap yaa bila aku marah macam mana teruk sekali pun and sampai memaki, aku jenis orang yang cepat sejuk. aku x tahan mau marah lama lama apalagi kalau kena pujuk. *gediknyaaa -,- haha =)

No comments:

Post a Comment