Blog Archive

20101225

my dear hunny .

hani, kuatkan semangat ya? don't let anyone let you down. apalagi kalau dijatuhkan oleh insan yang bergelar lelaki. please la hani, jangan fikir benda yang bukan bukan ya? jangan terfikir mau jadi lesbian, jangan pernah terfikir untuk hentikan denyutan nadi, jangan pernah terfikir kau ne perempuan yang lemah, hina, tiada guna. banyak lagi orang yang sayang kau. family, kawan2 and even aku pun sayang gila dengan kau. aku anggap kau macam kembar ku sendiri. aku sanggup tidur lambat untuk temankan kau. sebab aku tahu bila kau bersendirian, bermacam macam benda yang kau akan fikir untuk buat dan akan rasa sangat sangat sunyi seolah olah tiada harapan lagi untuk hidup. aku tahu apa rasa yang kau lalui sekarang ne. anggap jak ne satu lagi dugaan yang dibagi oleh Tuhan. jangan persoalkan love life mu dengan orang lain. sebab setiap orang sudah disediakan pasangan hidup masing masing. mungkin kehidupan mu selepas ne akan bertambah baik daripada orang lain. just wait. be patient. it is so much okay for you to cry now. in the future, u will be the happiest woman in this world. God is not that cruel to let you always be in the sadness all the time. for all the guys who always makes her heart hurt, just want to say thank you for that. let God do the rest.

No comments:

Post a Comment