Blog Archive

20101225

tag from shane syggggs.

tiru bulat bulat dari blog shane =)
APAKAH STATUS ANDA; lama sudah kahwin.

CERITAKAN TENTANG DIRI ANDA; mulut jahat, bising, memaki tanpa disengajakan *sorry kepada sesiapa yang selalu kena

CERITAKAN TENTANG BLOG ANDA; tiada apa apa yang boleh dibanggakan. sudah namanya blog, mestilah tempat untuk aku meluahkan sesetengah isi hatiku. not all.

APA PANDANGAN ANDA TENTANG DUNIA BLOG; enjoy, salah satu aktiviti untuk membuang masa.
NASIHAT KEPADA RAKAN RAKAN YANG BARU BUAT BLOG; jangan lupa follow aku.
*tiada idea mau jawab apa sebab setiap orang mempunyai cara yang tersendiri untuk m'handle blog masing masing
NYATAKAN KEUNIKAN DALAM BLOG ANDA; nothing much. sebab kadang kadang aku sendiri pun rasa bosan dengan blog aku sendiri
SAMPAI BILA ANDA AKAN MENULIS BLOG & IMPIAN ANDA DALAM DUNIA BLOG; selagi aku masih mampu bayar internet, selagi aku masih ingat password blog ku, selagi aku masih bernafas, selagi aku tak sibuk, aku tulis saja la.

No comments:

Post a Comment