Blog Archive

20101225

rambut oh rambut

aku happy sebab akhirnya rambut aku bukan lagi macam penyapu, bukan lagi macam semak samun di dalam hutan tebal, rambut mati sudah pupus. tapi dalam kegembiraan tu aku sedih juga. rambut aku pendek sudah. pendek sangat sangat. maklum lah semua rambut mati kena potong dan yang paling utama rambut aku pendek ialah disebabkan oleh mama tercinta. dia pun turut menyibuk pegi ikut aku ke saloon then suruh barber tu potong rambut aku sependek itu. muka agak monyok macam seposen time kena potong . sedihhhhhhh. sumpah aku tamau curl rambut lagi lepas ne. menyesal dari hujung rambut sampai ke hujung kaki. terpaksa menunggu rambut panjang balik. apa apa pun, aku bersyukur sebab mama ta suruh aku potong macam rihanna sebab si gendut ta suka nampak. sedangkan rambut baru aku ne pun dia cakap pendek. ta pa lah, senang panjang balik juga tu kan?

No comments:

Post a Comment