Blog Archive

20101227

pemalas.



semakin hari semakin malas. semenjak aku bukan lagi bergelar budak sekolah, penyakit ini mula bermaharajalela. aku perlu cari ubat untuk penyakit malas aku ne. tapi masalahnya tiada satu farmasi pun yang menjual ubat untuk penyakit ini. sangat lah malang. jika tidak dibendung, maka penyakit ini akan menjadi lebih kritikal.

aku hanya tahu apa maksud tidur, makan, sms dan online. setiap hari aku tidur lewat dan bangun lewat. hari hari dimarah, dibebel oleh mama. dia cakap aku ne kalah kalah princess. tak pernah bangun awal untuk tolong dia kasi bersih rumah. lepas dia marah marah, aku buat kerja lah sedikit. mau ambil hati konon. habis jak buat kerja sambung lagi tidur sampai ke petang.

hari hari aku ulang benda yang sama jak. jadi tak perlu tanya apa yang aku buat setiap hari. im getting bored every each day of my life. i need to work soon. *pffftt

No comments:

Post a Comment