Blog Archive

20110131

jalan jalan, cari kerja. kaki sakit. biarpun kaki sakit, hati tetap happy.

tadi pagi bangun sangat awal sekali. pukul 11 lebih. janji dengan kawan jumpa dekat bus stop pukul 12.30. so still consider AWAL bangun lah kan? sebab ada dalam lebih kurang satu jam lagi. mandi lima minit, pakai baju dua minit, jalan kaki dari pintu rumah sampai bus stop satu minit. tak sampai pun setengah jam untuk jumpa dorang. hebat kan? *wink wink ;) oh yaaa, tadi sebelum keluar dari rumah tutup telinga serapat yang boleh, buat buat pekak sebab mama buat suara comel lagi tadi *membebel lah. apalagi. pfft.*. ignore. ambil selipar murah terus jalan. anak yang baik kan tak perlu melawan.

mau pergi tayang muka di bandar. biarpun tak comel, mau tayang juga. actualy mau jumpa zue pergi ambil baju kelas dari dia. lepas ambil baju terus pergi funsquare main game. after that pergi makan di palm cafe. woot woot. kedai mahal tu. azry belanja sebab gaji dia baru keluar. so ikut jak lah. lepas makan pergi main game lagi. & then pergi k-box untuk ambil borang kerja sebab ada vacancy di sana. kakak sombong tu cakap lepas isi terus hantar dekat office. so aku cepat cepat ambil pen isi borang terus hantar pergi office. & guess what apa orang di office tu cakap? "dik, esok datang balik pukul empat untuk interview". terus aku jawab "okay miss. thanks" sumpah aku terkejut time dia cakap begitu. cepatnya interview. thats mean ada harapan lah ni dapat kerja. thanks ya miss pretty ;)

banyak jenis borang sudah pernah isi. asal hantar jak, mesti dorang jawab, "tunggu kena call jak ya". mati hidup balik pun tak juga kena call tu. percaya lah.

so esok aku pergi interview pukul empat petang. aku suka sebab petang. masih boleh buat liur banyak banyak sampai tengah hari. harap harap aku dapat kerja tu. 

p/s: tadi lambat pulang sebab dadi iqa ada meeting. kena belanja makan lagi. thanks to azry & marcus. nanti aku gaji, belanja kamu balik *kalau kena terima kerja lah. tak boleh terlampau mengharap. nanti hampa*




No comments:

Post a Comment