Blog Archive

20110129

kehidupan yang mengalahkan anak orang kaya.

eighty 

orang lain sibuk buat hal masing masing sementara menunggu result spm keluar. ada yang sudah jadi tauke minyak. ada yang sudah jadi tauke kayu balak. kaya sudah. kalah oprah winfrey & osama bin laden. eh pause sekejap. osama sudah lama mati pulak. RIP. okay tukar orang. obama lah. ada yang sudah jadi mat salleh sebab sambung study pergi overseas. jealous sangat dengan dorang.

aku? jangan tanya lah. tapi aku mau cakap juga ni. buat masa yang terdekat ni aku memang sangat sibuk. aku sibuk bina badan di rumah. aku bekerja keras untuk jadi partner triple H. next week kami ada big tournament. sekarang badan masih four pax. triple H cakap kalau mau jadi partner nya mesti six pax. so i need to work hard for it. hari hari mesti makan at least lapan kali sehari. minum air sepuluh gelen satu hari. nampak senang macam makan kacang. tapi sebenarnya sangat lah susah. pffft. *merapuh*

aku mau cari kerja. memang sekarang banyak kerja kosong. tapi tiada yang bersesuaian. lagipun aku anak mama. dia tak bagi aku kerja yang susah susah. itu salah satu sebab kenapa aku belum dapat kerja sampai sekarang. bukan kehendak sendiri. tapi mama tidak mengizinkan. aku masih budak hingusan. mesti dengar cakap orang tua kan? *konon lah*

tapi sekarang aku tak peduli. aku mau cari kerja juga. aku tak mau dengar cakap mama lagi. *kalau mama baca ni gerenti aku kena penampar* aku tak mau bangun makan tidur lagi. badan terlampau manja sudah. sebab satu hari 2 jam buka mata, 22 jam lagi tutup mata. anak puteri pun tak begitu -.-

masa, hari & tarikh cepat cepat lah bergerak please. tak sabar mau ambil result lepas tu sambung study. *cheh. yakinnya ya keputusan bagus* -______________-



No comments:

Post a Comment