Blog Archive

20110211

ada ubi ada batas, ada hari boleh balas.

aku : pegi ambil baju sekolah sekarang. aku mau gosok.


patrick : *keluar pergi bilik mama untuk ambil baju sekolah*


dengan semangatnya aku gosok baju sekolah.


patrick : hahahahaha *ketawa sambil pukul pukul bantal*


aku : kau ni kenapa?


patrick : semangatnya kau gosok baju sekolah. rajin nya kau. *cakap sambil ketawa ketawa. sangat sedap untuk ditampar*


aku : awhhh, kamu kan sekolah esok?


patrick: HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA. kau tau kah esok ........ HAHAHA.


aku : awhhh. kenapa bha kau ni eh? boleh kah kau cakap dulu baru kau ketawa?


patrick : esok hari sabtu lah bodoh. HAHAHAHAHA.


aku : !@#$%. yang kau diam diam tu kenapa? sudah aku habis gosok baru kau mau bagitau ka? 


patrick : HAHAHAHA. *ketawa macam babi lepas tu terus pergi cerita dengan mama, betul betul macam buletin utama*


 aku : setan punya budak.

No comments:

Post a Comment