Blog Archive

20110216

the one & only.

sunglasses mama. hak milik bersama kan, mak? *winkwink* ;)

sejenis mamalia.

ada dua mata yang besar, dua lubang hidung yang besar, satu bibir yang sederhana besar, & dua lubang telinga yang sederhana kecil.

campur darah*mixed blood* sino kadazan plus filipino.

pandai cakap bahasa melayu, english, tagalog & bahasa cina (wo ai ni, cibai)

"exchanged heart" dengan jantan yang bernama Nelson Gerald Chow.

cicak merupakan musuh yang paling ditakuti *sanggup tahan taik jika terdapat cicak dalam tandas*.

pada pukul 12 malam, suka pergi menemani tikus tikus di dapur untuk "sarapan pagi".

suara sinonim dengan suara penyanyi rock terkenal tanah air, AMY SEARCH.

mulut laser macam AZWAN ALI *amboi amboi amboi*.

tidak suka main tikam belakang, lebih gemar main tikam hadapan. 

sangat kurang ajar dengan orang yang kurang ajar.

buat masa ini, tiada sebarang cita-cita. 

mahu kahwin awal. sekarang pun boleh juga. *gatal* 

tengah menunggu result SPM *Sijil Paling Mahal* untuk keluar.

perut boleh menampung EMPAT piring nasi dalam masa yang sama.

bekerja sebagai "tukang menambahkan lagi tekanan darah tinggi" mama saya. *bekerja tanpa gaji*

sometimes muka tebal macam tembok.



ya, ini lah saya. suka atau tidak, memang saya sudah dilahirkan sebegini rupa.saya tidak dilahirkan untuk memenuhi kehendak setiap orang. maafkan saya atas kekurangan yang ada pada diri saya. benci saya? langsung tak peduli. tak mati pun.

No comments:

Post a Comment