Blog Archive

20110302

aku tak tahu lah kenapa, tapi aku makin meluat dengan semua ni.





1. STATUS

mau tengok orang merapuh? sila click button "home" pada account facebook anda. sumpah sangat merepek. sebelum post status dekat FB tu, sila lah fikir seribu satu kali sama ada status tu sesuai ditonton oleh semua jenis lapisan masyarakat. dari yang belum pandai merangkak, sampai yang sudah boleh berjalan. bukan suka suka hati mak bapak mau post status. bukan mau cari publisiti orang ramai. terpulang lah dengan orang mau "like" atau comment. aku mengaku mungkin aku sendiri pernah post status yang merepek, tapi bukan post status yang macam ni,

ouchhhh! tangan aku kena mercun. sakitnya!!!! macam mana mau menulis ni. huhu! *tapi boleh pulak update status. mungkin dia guna jari kaki untuk menaip status*


2. FRIENDS DALAM FRIEND LIST.

susah juga kalau orang yang terlampau hawt & gorgeous macam kim kardaSHIAL ni. banyak sangat orang add kan? tapi ada babi di sebalik mee. sebenarnya dia suruh kawan kawan dia "suggest friend" supaya semua orang add dia. kalau muka masuk newspaper "Daily Express" ndakpa jugak.

3. PROFILE PICTURE.

perlu kah tayang badan, segala "lurah" dalam profile picture?

perlu, supaya famous.  


mau muntah dekat muka kau. boleh kah? 




No comments:

Post a Comment