Blog Archive

20110302

tawau, in my heart, you are still the best.


semalam baru jak balik dari tawau. sampai jak di airport kota kinabalu tu macam mau minta tolong abang pilot yang tinggi macam tiang lampu tu hantar aku balik pergi tawau dengan apa cara sekalipun. pffft. if only mama ndak call balik balik suruh aku pulang, sure aku masih di tawau sekarang ni.  rupanya aku masih kena sayang. bukan bha, tiada anaknya yang buat dia marah marah setiap pagi. alaaaaaaaaaaaaaaa, cakap jak lah yang sebenarnya mama rindu aku kan? alalalalalalalala. aku rindu dengan mulut mama jugak.

thanks to nelson & kawan kawan yang lain. really had a great time with all of them. love you all! sampai jak di tawau tu terus minta nelson bawa makan nasi lalap. *lama sudah mengidam* perghhhhhhhhhhhh. sadap sehingga menjilat ibu jari kaki! betul betul mantap wehh. kalau mau tahu nasi lalap tu binatang jenis apa, pergi lah tawau okay? 

tawau sememangnya sinonim dengan bermacam macam jenis makanan yang sedap. sudah lah sedap, murah lagi. sudah lah murah, banyak lagi. antaranya murtabak jawa, nasi lalap, nasi penyet, pisang goreng cheese & many more. *lapar!*  bukan mau "see low"*pandang rendah* makanan yang wujud di kota kinabalu ni, tapi susah mau cari makanan yang menepati cita rasa lidah ni. setakat mcD, Starbucks, Marry brown, no kick bha. *padahal duit dalam dompet mampu beli tissue yang ada di mcD tu jak*

TAWAU, kalau umur panjang nanti kita jumpa lagi ya? 


me with the birthday boy.



birthday boy.


me with Hantu Hunny.


A not-so-special gift from me, chocolate indulgence by secret recipe for his birthday.


candid.


the male.


them with the birthday boy.


karma, hunny & me at MTV.


nelson, john roy, john chow, me.


me & my cousin, ryan.


lita(cousin) & me.


shane & hunny at MTV on shane's birthday.


nelson & me .


shane, me & hunny.


john roy & aleeeeeeep at highway.



us 





No comments:

Post a Comment