Blog Archive

20110329

now i'm feelin' so fly like uh G6.


Tumblr_libd365q8v1qep9aao1_500_large

hari ni ada dua benda yang buat aku happy sampai boleh terjun dari tingkat empat puluh lima menara berkembar petronas.

FIRST,

hari ni aku dijemput untuk datang ke majlis anugerah cemerlang yang akan diadakan pada 5 april di sekolah. well, kan budak pandai. *eeew, setakat 4A jak punaku dapat anugerah mata pelajaran terbaik untuk subjek BM & PENDIDIKAN MORAL. hidung aku kembangs kempis sebabs sebabs sebabs because because because aku akan naik pentas lepas tu kan salam pengetua lepas tu kan kena gambar lepas tu kan masuk majalah sekolah lepas tu kan masuk CNN news lepas tu kan salam najib.  *meluat ka? siapa suruh baca? =p


SECOND,

hari ni bonzer aku pindah pergi kota kinabalu. selama setahun lebih terlibat dalam hubungan jarak jauh. lebih kurang 500 kilometer jaraknya,*walaupun balik balik break sebenarnya -,- akhirnya aku tak berjauhan dengan si gemuk lagi. aku harap lepas ni semuanya okay macam dulu. at least hari hari boleh jumpa. lepas ni kredit jimat sebab tak perlu call berjam-jam untuk melepas rindu *eeew, tersembur kahaklepas ni tak perlu sudah tutup mata, buat buat buta kalau nampak couple yang pegang pegang tangan. lepas ni boleh sudah kena suap. lepas ni boleh sudah mandi sama sama. *swimming pool okay, bukan dalam tandas. erm, boleh juga lah dalam tandas. haha! lepas ni boleh sudah manjak manjak. tapi yang paling penting kami berdekat sudah. bukan senang LDR. banyak cabaran & halangan. inner & outer perlu kuat ya tuan tuan & puan puan. nasib baik masih bertahan sampai sekarang. fuhhh. 



p/s ; esok aku hantar borang semak semula result SPM aku. harap harap ada perubahan markah biologi aku. cukup la dapat kredit. 

No comments:

Post a Comment