Blog Archive

20110305

aku mengaku aku jahat.


Moda, pasja i styl... - Ricci - 9. strona bloga dostępnego pod adresem ricci.pinger.pl

sejak dua menjak ni, aku agak tidak dapat mengawal perasaan marah aku. agak beribut taufan, agak bergempah bumi & agak bervolcano dekat dalam ni. sometimes aku rasa aku mau terjun dari bangunan yang tingginya 18 tingkat. supaya bila aku terjun, confirm mati. tapi aku masih belum puas hidup. aku belum dapat keputusan SPM aku yang "cemerlang" itu. aku belum bawa mama aku pergi ronda satu dunia guna basikal. aku belum kahwin. aku belum honeymoon. aku belum rasa macam mana sedapnya hingga menjilat jari kaki buat .......... okay sudah.

jadi di sini aku mohon maaf dari hujung jari kaki hingga ke hujung akar anak rambut kalau aku ada TERkurang ajar, TERmarah, TERjeling dengan sesiapa yang berkenaan. bukan niat aku mau buat begitu. aku sendiri tak faham dengan diri aku sendiri. mohon maaf sekali lagi. peace.

No comments:

Post a Comment