Blog Archive

20110314

things about me, recently.

Tumblr_li0codmshi1qcr2yto1_500_large

- muka aku jarang muncul di 'home' facebook untuk meng-update status sebab line lembab macam siput babi bunting.

- aku makin sayang dengan mama sebab kebelakangan ni dia benarkan aku tidur sampai tengah hari. sampai malam pun tak apa.

- kalau aku tak jalan, aku mandi SEKALI dalam sehari. jangan risau, masih wangi.

- aku selalu bergaduh dengan adik aku sebab dia keturunan naga. dia boleh habiskan satu kotak telur dalam masa setengah jam.

- mimpi aku agak fakkap. for the first time aku mimpi pasal result spm aku. &  yeah, chemistry aku failed -______-

- aku sangat yang teramat rindukan tawau. i mean makanan yang ada di tawau. i repeat, makanan. nasi lalap, abc kelapa, pisang goreng cheese, mango sago, nasi bambong. *anyone, pos laju pleashhhhhh? -,-

- aku jadi kakak yang baik. kerja rumah adik aku, i mean adik-adik aku tersangat banyak. so, terpaksa lah aku ajar dorang. but sometimes aku yang tolong tulis disebabkan kes malas mengajar.

- badan macam babi. naik 10 kilogram -_______________-

- masih kekal dengan hippopotamus aku.

No comments:

Post a Comment