Blog Archive

20110410

my superbbb sweet eighteen.



hari ni aku sudah genap lapan belas tahun. LAPAN BELAS yaww. lama sudah rupanya aku bernafas di dunia ni. aku sudah telan beribu ribu kilo nasi. aku sudah minum bergelen gelen air. aku semakin menuak. *dan semakin comel gitewww :D orang kata bila sudah umur 18 kita boleh buat apa yang kita suka. aku rasa pandangan orang tu salah. buktinya, tadi mama aku cakap,

 "diane, kau sudah 18 tahun. boleh keluar sudah suka hati" *okay, di situ kita b'ngam ma :D 


"tapiiiiiiiiii mesti pulang rumah" *ada tapi jugak rupanya -_______________-


nampaknya aku masih tergolong dalam golongan bawah umur. anyway, aku tak kisah sebenarnya dengan apa yang mama aku cakap. ada kebaikan jugak. tapi aku tahu jugak di mana limit aku. aku tahu rindu rumah. aku tahu rindu katil aku. jadi mama tak peru lah risau okay? *tak jugak gatal betul sampai tak ingat mau pulang rumah -,-


okay stop pasal 'lapan belas tahun' *masih bawah umur. HARAP MAKLUM. 


tadi aku celebrate birthday aku di beach dengan family & friends aku. happy gilerrrr. alaaaaaaaaa, tengok gambar jak la ya? :D



birthday gift from azry, efah & marcus 


credits to mama for this picture :)


us.


mama mau rasa jadi muda balik.


ndak comel pun.


makan sayap ayam & ikan panggang together gether.


choc indulgence 


potong potong potong.



hambek kau. *mama suruh suap dia -,-



free style.


loves of my life.


bff poreber.


biar pendek, yang penting comel.


ndak comel.


kanak kanak riang. kurang kasih sa....


comel sikit.


bonzer.


hadiah yang paling ikhlas dari azry.




kami lagi.


peace yaww.


model tanpa gaji. 


comel banyak sikit.


tujuh bulan tak mandi.


sibuk cerita pasal masa depan.


p/s : sorry gambar tak ikut susunan dari A ke Z.


that's all. byeeeee.



No comments:

Post a Comment