Blog Archive

20110409

hai, bertemu lagi kita.


Tumblr_linuhdbjce1qaolyio1_500_large

sudah lama rasanya aku tak blogging. kebelakangan ni aku dilanda wabak malas. hangin pun tak menentu. rupanya datang bulan awal. shito. banyak banyak benda, ni lah benda yang boleh buat darah tinggi aku naik sampai paras maksimum. sumpah sakit. so boys, jangan banyak cakap bila perempuan membebel & marah marah tak tentu pasal. puh-lease understand. okay? thanks ;)

nothing special happened these last few days. i mean the superb one. biasa biasa jak. yesss, boyfie aku di sini. tapi dia sibuk urus bini ketiga dia. em, i mean dia sibuk dengan 'college life' dia. hari hari dia ada kelas. dari pagi sampai ke petang. *kenapa nda buat sampai subuh terus? alang alang jo. -,-  sabtu & ahad jak masa free dia. itu pun belum lagi start buat assignment. kalau sudah start buat assignment, tiada chance lah sudah ni mau bermanjak. bhahaha! *okay stoooooooop!

esok hari penting. sebab sebab sebab esok birthday aku. ya esok birthday aku. birthday aku lah tu esok. aku punya birthday esok. *aku sengaja ulang supaya kamu ingat :D


No comments:

Post a Comment